-->

Ads 720 x 90

Kumpulan Geguritan: NESUA


Sumpah janji kang suci

Wis kok ucap wingi

Awitane aku percaya kuwi

Aku malah dadi wedi


Kelinganaku marang omonganmu wingi

Bakal kok gawa nganti mati

Kanyatan ora kaya ngono

Wingi aku seneng

Seliramu gelem ngomong karo aku

Sanajan wayah iku kowe nesu

Paling ora aku bisa keprungu suwaramu

Nesua yen pancen bisa agawe seneng atimu
Semoga artikel Kumpulan Geguritan: NESUA bisa menambah wawasan bagi sobat mbudayajawa yang mampir kesini, kalau sobat mbudaya jawa mempunyai cerita tentang tradisi, kesenian, budaya yang terdapat di daerah sobat mbudayajawa bisa langsung di kirimkan ke mengenalbudayajawa@gmail.com

Jangan lupa klik tombol di bawah ini untuk share ke teman-teman dan bersama kita lestarikan budaya kita sendiri agar tidak hilang oleh jaman.

Related Posts

Posting Komentar

Subscribe Our Newsletter